Unleaded Crystal για Κορυφαίες Επιδόσεις
Η πρωτοποριακή αμόλυβδη βενζίνη από την ελίν για να ανεβείτε κατηγορία.
Βελτιωμένη επιτάχυνση έως και 8,1%
Eντυπωσιακή βελτίωση της επιτάχυνσης(1) σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο που θα χρειαζόταν με μία απλή βενζίνη 15" για να επιταχύνει στα 0-100 km/h, αν χρησιμοποιήσει την crystal unleaded μπορεί να χρειαστεί μόλις 13,8"! Ένα πιο γρήγορο αυτοκίνητο, με 10” επιτάχυνση, θα μπορούσε να επιτύχει ακόμα και 9,2". Γίνονται δηλαδή και τα δύο αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας.
Αύξηση της ιπποδύναμης & της ροπής έως 5,9%
Η ροπή αυξάνεται από πολύ χαμηλά, αφού η μέγιστη αύξηση επιτυγχάνεται μόλις στις 1.500 στροφές. Αυτό στην πράξη μεταφράζεται και σε ανάλογη αύξηση της ιπποδύναμης. Aύξηση που δεν χρειάζεται να είστε οδηγός αγώνων για να την καταλάβετε, αφού παρατηρείται από τις πολύ χαμηλές στροφές.
Βελτιωμένη επιτάχυνση σημαίνει μεγαλύτερη ασφάλεια
Γιατί χρειάζεστε λιγότερο χρόνο σε κάθε προσπέραση. Ένα αυτοκίνητο που κινείται με crystal unleaded θα προσπεράσει γρηγορότερα το φορτηγό και θα μπει με ασφάλεια στη λωρίδα του, καθώς θα βρεθεί 8 μέτρα πιο μπροστά. Αντίθετα, το ίδιο αυτοκίνητο με απλή αμόλυβδη, στον ίδιο χρόνο, θα κινείται ακόμη στο αντίθετο ρεύμα.
--
(1)Σύμφωνα με δοκιμή που διεξήχθη σε VW Golf 1.6 FSI, η μέση βελτίωση της επιτάχυνσης ήταν 8,1%.
(2) Το τεστ έγινε σε κινητήρα VW Golf 1.6 FSI, ο οποίος πριν από το τεστ είχε διανύσει 160.000 χιλιόμετρα και στη συνέχεια κατανάλωσε crystal unleaded για άλλα 2.000 χιλιόμετρα. Το ακριβές ποσοστό της αύξησης της ιπποδύναμης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου, τις συνθήκες και το είδος οδήγησης.
(3)Το φορτηγό είναι 18 μέτρα και κινείται με 64 χλμ/ ώρα. Το κόκκινο αυτοκίνητο κινείται με 92 χλμ/ ώρα, ενώ το πράσινο λόγω της crystal unleaded κινείται με 94 χλμ/ ώρα, ενώ και τα δύο ΙΧ προσπερνούν με 4η ταχύτητα και χρειάζονται 11 μέτρα πριν και 11 μέτρα μετά το φορτηγό για την προσπέραση. Το ακριβές ποσοστό της αύξησης της επιτάχυνσης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου, τις συνθήκες και το είδος οδήγησης.
(4) Το τεστ έγινε σε αυτοκίνητο Mercedes, σύμφωνα με το πρωτόκολλο CEC-F-05. Το ακριβές ποσοστό της μείωσης των επικαθίσεων μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου, τις συνθήκες και το είδος οδήγησης.
(5) Στο θάλαμο καύσης.
(6) Το τεστ έγινε σε VW 1.6 Golf, σε δοκιμές σύμφωνα με τους κύκλους οδήγησης European ECE 1505 & USTP75.
(7) Τα 1.000 χιλιόμετρα αναφέρονται σε δοκιμή που έγινε σε VW 1.6 Golf, σε κύκλους οδήγησης European ECE 1505 & USTP75 και με το όχημα να έχει διανύσει 20.000 km/ χρόνο. Τα ακριβή παραπάνω χιλιόμετρα μπορούν να διαφέρουν ανάλογα με τα ετήσια χιλιόμετρα, τον τύπο του αυτοκινήτου, τις συνθήκες και το είδος οδήγησης.